گشتم نبود...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

 

 

دیگر نمی گویم گشتم نبود نگرد نیست

صادقانه می گویم...

گشتم بود اما...

مال من نبود

 



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت1:54---10 بهمن 1390
گشتم بود شايد بود شايد مال من بود منتها ندانستم با داشته هايم چكار كنم نتوانستم نگهش دارم نگهش داشتم منتها نتوانستم براي خود نگهش دارم بود ولي بودنش منو اذيت كرد و نبودنش ازارم داد كاش قبل بودنش براي من بود و بعد لياقت داشتن و نگه داشتنش را داشتم
ولي هر چه بود بود و اگر پيشم نبود لااقل حسرت پيدا نشدنش را نميخورم
خدايا شكرت كه نشانم دادي از بارگاه ملكوتيت اميدي تا اميدم زنده بماند صبرم را بيشتر و ايمانم را قويتر گردان

افتخار بده به من هم سر بزن


توهمات
ساعت20:34---9 بهمن 1390
سلام.با عنوان توهمات

توهمات
ساعت19:41---9 بهمن 1390
سلام.لطف کردی سر زدی. با لینک موافقی.؟

توهمات
ساعت23:02---8 بهمن 1390
سلام.با حال بود. منتظر حضورتم.

حمید دلبری
ساعت8:43---8 بهمن 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 1:3 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com